Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar

  • masa pelepasan:2024-05-01 20:41:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:501
  • Penerangan pantas:

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles,Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat diman

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesKerana kuasa beratnya, tekanan hidraulik sangat digunakan untuk pengangkutan menegak barang antara bangunan tinggi disebabkan ciri-cirinya seperti muatan besar dan berat yang stabil. Jembatan naik tetap mengadopsi silinder minyak dan transmisi rantai, dengan sedikit bahagian bergerak dan kurang muatan kerja penyelamatan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Jembatan naik tetap mempunyai struktur yang sempit dan menggunakan kurang perlindungan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Hidup perkhidmatannya jauh lebih lama daripada jambatan naik tetap garpu gunting, dan jembatan naik tetap menerima transmisi hidraulik dan mempunyai beban yang lebih besar. Tinggi penghantaran jambatan pengangkutan tetap jauh lebih tinggi daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting, dengan tinggi penghantaran beberapa puluhan meter dan kestabilan yang lebih baik daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting. Jembatan penerbangan tetap mengadopsi kombinasi berat badan diri dan berat kargo, yang lebih ekonomi daripada operasi lif kargo biasa.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

EpialesAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

When working in foundation pits or depths, transmisi muatan berat atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Pada cerun struktur besi bergerak, forklift juga boleh masuk secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Proses aplikasiPerrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.


Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar biasa



Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun,Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan penerbangan hidraulik, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang,Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesTanda jembatan naik bimbit, termasuk: penghasil jambatan naik

Rakmandasi halaman rumahKeperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui,Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPembuat paksi naik, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Pembersihan hidraulik, menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem untuk membersihkan minyak. Guna kadar aliran tinggi untuk menghapuskan kemudahan dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik patut dibersihkan lebih dari tiga kali. Selepas setiap pembersihan, minyak akan dihapus dari sistem apabila ia panas. Selepas membersihkan penapis, gantikannya dengan penapis baru, kemudian tambahkan minyak hidraulik baru.

Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesSelepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.


NaqadehMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar memberi anda Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar oleh syarikat kami, perkhidmatan Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar . Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!